Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
W świecie krótkich form i skanowania nagłówków my cenimy długie formaty i pasjonujące dyskusje. Poznaliśmy się w korporacji, gdzie wspólnie pracowaliśmy nad małymi projektami i wielkimi kampaniami z ponad 20 milionowym zasięgiem.
Siedząc razem w pięknym słońcu dyskutowaliśmy o tym, jak dużo decyzji w zespołach marketingu jest podejmowanych na chybił-trafił. O tym, jak często strategia marketingowa to tylko prezentacja z początku roku do której nikt nie zagląda po jej wyrecytowaniu na spotkaniu. O tym jak często marketerzy spędzają masę czasu na wyborze odpowiedniej muzyki do firmowego reelsa, a jak mało czasu poświęcają na zrozumienie swoich potencjalnych klientów. O bezsensensownych callach, źle ustawionych KPIach, przepalonych budżetach, o kryzysach, sukcesach, empatii i zaufaniu. Tematów było tyle, że zaszło słońce. Konkluzja była jedna- spróbujmy zrobić razem coś wartościowego.
Założyliśmy Trust4Brand. Bo wierzymy, że zaufanie to obecnie najważniejszy biznesowy zasób. Bo jest nas czwórka. Bo zależy nam, żeby na rynku było jak najwięcej wartościowych brandów.
Jak wszyscy szanujący się marketerzy mamy masę pomysłów i mało czasu. Dlatego w 2023 roku zaczęliśmy od newslettera, który jest wynikową naszego doświadczenia, researchu i płomiennych dyskusji na temat marketingu i komunikacji. Od tamtej pory udało nam się:
Jeżeli coś Cię biznesowo gryzie, potrzebujesz wsparcia strategicznego lub marketingowego sparring partnera- zaczep nas na Linkedin (linki poniżej). Postaramy się pomóc!
| |
Odpowiedzialna za komunikację Microsoft w Europie Centralnej. Najważniejsze dla niej jest opowiadanie autentycznych, angażujących historii. W budowaniu strategii komunikacji i jej realizacji eksperymentuje w odkrywaniu nowych dróg, łączeniu nieoczywistych kropek i wykorzystywaniu najnowszych technologii. Jurorka EFFIE i Złotych Spinaczy.
Prywatnie wsłuchuje się w opowieści ze świata przyrody, literatury i sztuki.
Przez ostatnie 10 lat zdobywał doświadczenie marketingowe zarówno po stronie agencji, jak i brandów takich jak Microsoft i T-Mobile. Obecnie stoi na czele marketingu w Radiu 357. Jego główne specjalizacje to digital oraz product marketing. Jestem członkiem komitetu organizacyjnego konkursu Innovation organizowanego przez SAR
Lubię dobry design, ładną typografię i czerpać inspirację ze sztuki. A z drugiej strony cały czas śledzę trendy w Martechu i AI. Taki miks, żeby nie oszaleć :)
Kierował projektami dla dużych klientów korporacyjnych (Microsoft, Husqvarna, RASP, Bosch) i klientów z sektora SMB, przez 8 lat produkował Digital Dragons. Zwraca szczególną uwagę na dostępność, nie cierpi greenwashingu i wierzy w społeczną misję biznesu.
Układa program festiwalu reportażu NON-FICTION, za dużo czyta o AI i głaszcze pieski. Uważa, że biznes i kultura mogą, a nawet powinny się wzajemnie wspierać.