Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Idea content marketingu w formie audio nie jest nowa. Jednak jej adopcja pośród odbiorców zmienia się z roku na rok. Gdy pada określenie „podcast marki” – większość postrzega to jako monolit. Przyznajcie sami – czy właśnie wyobraziliście sobie godzinne interview show w ciemnym studio, w którym ktoś opowiada o tematach obchodzących wyłącznie pracowników?
Czytaj więcejCyberatak to nie spektakularne włamanie z filmu. To cichy, pozbawiony efektów specjalnych moment, w którym wszystko się zmienia. Dane wypływają. Kod zostaje zaszyfrowany. Fałszywe wideo pojawia się w sieci. Firma – niezależnie od wielkości – nagle znajduje się w centrum wydarzeń, których nie kontroluje.
Czytaj więcejdrugi odcinek podcastu trust4brand gościem którego jest Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Bank
Czytaj więcejPremierowy odcinek naszego podcastu z Dominikiem Olejko
Czytaj więcejOdwrócona lojalność – rabaty nie wystarczą, liczy się wygoda i relacja Jeśli klienci utkną na twojej stronie – rabat cię nie uratuje! Odwrócony marketing – najpierw wartość, potem sprzedaż Klienci szukają inaczej – AI powoli przejmuje wyszukiwanie Technologia może robić wiele, ale to człowiek buduje lojalność!
Czytaj więcejJakie są trzy typy CMO i który z nich jest najbardziej skuteczny? Rola CMO jako szefa marketingu i komunikacji polega na realizacji kierunku organizacji, który jest wspólną wizją rozwoju. Badania McKinsey wskazują, że istnieją trzy typy CMO, ale tylko jeden z nich ma klucz, by realizować te działania z sukcesem.
Czytaj więcejCzy współpraca jest kluczem do sukcesu liderów marketingu i komunikacji? Jaką rolę CMO odgrywają w świecie, w którym marketing zyskuje coraz większe znaczenie w napędzaniu wzrostu? Czy wpływ na transformację organizacji to rzeczywistość, czy tylko marzenia? Jak współpraca między CMO a innymi działami może prowadzić do zmiany paradygmatu i zrozumienia Klienta? Zapraszamy do lektury i refleksji nad tym, jak strategiczny wpływ liderów marketingu i komunikacji może stać się rzeczywistością.
Czytaj więcejWyniki wielu badań sugerują, że ciekawość, dążenie do poszukiwania nowych informacji i doświadczeń, zyskuje uznanie jako kluczowa umiejętność miękka w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się i coraz bardziej złożonego przyszłego środowiska pracy. Jest ona związana z rozwiązywaniem problemów, innowacyjnością i ciągłym uczeniem się, które są wysoko cenione na dzisiejszym i przyszłym rynku pracy. Tak więc wspieranie ciekawości może być strategicznym posunięciem zarówno dla osób, które chcą zabezpieczyć swoją karierę na przyszłość, jak i dla organizacji, które chcą pozostać konkurencyjne w zmieniającym się krajobrazie biznesowym.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki się komunikujemy, umożliwiając nam między innymi tworzenie bardziej spersonalizowanych treści, automatyzację przyziemnych zadań, szybszą i dokładniejszą analizę danych, ale również zaawansowaną analitykę danych i ocenę ryzyka kryzysu wizerunkowego.
Czytaj więcejWdrażając program Customer Advocacy trzeba zadbać przede wszystkim o sprawny przepływ informacji pomiędzy działem sprzedaży, marketingu i komunikacji.
Czytaj więcej