Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
drugi odcinek podcastu trust4brand gościem którego jest Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Bank
Czytaj więcejPremierowy odcinek naszego podcastu z Dominikiem Olejko
Czytaj więcejOdwrócona lojalność – rabaty nie wystarczą, liczy się wygoda i relacja Jeśli klienci utkną na twojej stronie – rabat cię nie uratuje! Odwrócony marketing – najpierw wartość, potem sprzedaż Klienci szukają inaczej – AI powoli przejmuje wyszukiwanie Technologia może robić wiele, ale to człowiek buduje lojalność!
Czytaj więcejJakie są trzy typy CMO i który z nich jest najbardziej skuteczny? Rola CMO jako szefa marketingu i komunikacji polega na realizacji kierunku organizacji, który jest wspólną wizją rozwoju. Badania McKinsey wskazują, że istnieją trzy typy CMO, ale tylko jeden z nich ma klucz, by realizować te działania z sukcesem.
Czytaj więcejCzy współpraca jest kluczem do sukcesu liderów marketingu i komunikacji? Jaką rolę CMO odgrywają w świecie, w którym marketing zyskuje coraz większe znaczenie w napędzaniu wzrostu? Czy wpływ na transformację organizacji to rzeczywistość, czy tylko marzenia? Jak współpraca między CMO a innymi działami może prowadzić do zmiany paradygmatu i zrozumienia Klienta? Zapraszamy do lektury i refleksji nad tym, jak strategiczny wpływ liderów marketingu i komunikacji może stać się rzeczywistością.
Czytaj więcejWyniki wielu badań sugerują, że ciekawość, dążenie do poszukiwania nowych informacji i doświadczeń, zyskuje uznanie jako kluczowa umiejętność miękka w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się i coraz bardziej złożonego przyszłego środowiska pracy. Jest ona związana z rozwiązywaniem problemów, innowacyjnością i ciągłym uczeniem się, które są wysoko cenione na dzisiejszym i przyszłym rynku pracy. Tak więc wspieranie ciekawości może być strategicznym posunięciem zarówno dla osób, które chcą zabezpieczyć swoją karierę na przyszłość, jak i dla organizacji, które chcą pozostać konkurencyjne w zmieniającym się krajobrazie biznesowym.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki się komunikujemy, umożliwiając nam między innymi tworzenie bardziej spersonalizowanych treści, automatyzację przyziemnych zadań, szybszą i dokładniejszą analizę danych, ale również zaawansowaną analitykę danych i ocenę ryzyka kryzysu wizerunkowego.
Czytaj więcejWdrażając program Customer Advocacy trzeba zadbać przede wszystkim o sprawny przepływ informacji pomiędzy działem sprzedaży, marketingu i komunikacji.
Czytaj więcejJak świadomie pracować nad relacją marka – klient, dlaczego zaufanie jest teraz jednym z najcenniejszych biznesowych zasobów oraz jak budować zaufanie poprzez Customer Advocacy?
Czytaj więcejPodcasty to fascynujący świat dźwięków, narracji i wiedzy, który zdobywa coraz większą popularność. To nie tylko rozrywka czy źródło informacji – to również potężne narzędzie marketingowe dla marek. Czy jest klucz do marketingowego wykorzystania podcastów, który będzie skuteczny i zaangażuje klienta?
Czytaj więcejGłównym celem podcastów związanych z marką jest budowanie jej świadomości, autorytetu i wiedzy specjalistycznej, nawiązywanie kontaktu z odbiorcami i zwiększanie ich zaangażowania. Jak marka może wykorzystać potencjał podcastów?
Czytaj więcej