Czy Twoja marka mówi do ludzi, czy tylko  do siebie?

Czy Twoja marka mówi do ludzi, czy tylko do siebie?

Idea content marketingu w formie audio nie jest nowa. Jednak jej adopcja pośród odbiorców zmienia się z roku na rok. Gdy pada określenie „podcast marki” – większość postrzega to jako monolit. Przyznajcie sami – czy właśnie wyobraziliście sobie godzinne interview show w ciemnym studio, w którym ktoś opowiada o tematach obchodzących wyłącznie pracowników?

Czytaj więcej
Podcast #5 Olaf Krynicki

Podcast #5 Olaf Krynicki

5 odcinek naszego podcastu z Olafem Krynickim

Czytaj więcej
Reputacja w ogniu – czego o cyberzagrożeniach uczą nas piloci myśliwców?

Reputacja w ogniu – czego o cyberzagrożeniach uczą nas piloci myśliwców?

Cyberatak to nie spektakularne włamanie z filmu. To cichy, pozbawiony efektów specjalnych moment, w którym wszystko się zmienia. Dane wypływają. Kod zostaje zaszyfrowany. Fałszywe wideo pojawia się w sieci. Firma – niezależnie od wielkości – nagle znajduje się w centrum wydarzeń, których nie kontroluje.

Czytaj więcej
Podcast #4 Katarzyna Konwińska

Podcast #4 Katarzyna Konwińska

4 odcinek naszego podcastu z Katarzyną Konwińska

Czytaj więcej
Podcast #3: Krzysztof Kurek

Podcast #3: Krzysztof Kurek

3 odcinek naszego podcastu

Czytaj więcej
Podcast odcinek 2: Bartosz Dziendziel

Podcast odcinek 2: Bartosz Dziendziel

drugi odcinek podcastu trust4brand gościem którego jest Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Bank

Czytaj więcej
Premierowy odcinek naszego podcastu

Premierowy odcinek naszego podcastu

Premierowy odcinek naszego podcastu z Dominikiem Olejko

Czytaj więcej
O odwróconym marketingu i wartościach

O odwróconym marketingu i wartościach

Odwrócona lojalność – rabaty nie wystarczą, liczy się wygoda i relacja Jeśli klienci utkną na twojej stronie – rabat cię nie uratuje! Odwrócony marketing – najpierw wartość, potem sprzedaż Klienci szukają inaczej – AI powoli przejmuje wyszukiwanie Technologia może robić wiele, ale to człowiek buduje lojalność!

Czytaj więcej
3 typy CMO - który dziś jest najskuteczniejszy?

3 typy CMO - który dziś jest najskuteczniejszy?

Jakie są trzy typy CMO i który z nich jest najbardziej skuteczny? Rola CMO jako szefa marketingu i komunikacji polega na realizacji kierunku organizacji, który jest wspólną wizją rozwoju. Badania McKinsey wskazują, że istnieją trzy typy CMO, ale tylko jeden z nich ma klucz, by realizować te działania z sukcesem.

Czytaj więcej
Strategiczny wpływ liderów marketingu i komunikacji - rzeczywistość czy marzenia?

Strategiczny wpływ liderów marketingu i komunikacji - rzeczywistość czy marzenia?

Czy współpraca jest kluczem do sukcesu liderów marketingu i komunikacji? Jaką rolę CMO odgrywają w świecie, w którym marketing zyskuje coraz większe znaczenie w napędzaniu wzrostu? Czy wpływ na transformację organizacji to rzeczywistość, czy tylko marzenia? Jak współpraca między CMO a innymi działami może prowadzić do zmiany paradygmatu i zrozumienia Klienta? Zapraszamy do lektury i refleksji nad tym, jak strategiczny wpływ liderów marketingu i komunikacji może stać się rzeczywistością.

Czytaj więcej
Ciekawość to pierwszy stopień do AI

Ciekawość to pierwszy stopień do AI

Wyniki wielu badań sugerują, że ciekawość, dążenie do poszukiwania nowych informacji i doświadczeń, zyskuje uznanie jako kluczowa umiejętność miękka w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się i coraz bardziej złożonego przyszłego środowiska pracy. Jest ona związana z rozwiązywaniem problemów, innowacyjnością i ciągłym uczeniem się, które są wysoko cenione na dzisiejszym i przyszłym rynku pracy. Tak więc wspieranie ciekawości może być strategicznym posunięciem zarówno dla osób, które chcą zabezpieczyć swoją karierę na przyszłość, jak i dla organizacji, które chcą pozostać konkurencyjne w zmieniającym się krajobrazie biznesowym.

Czytaj więcej
Komunikacja - w czym może pomóc, a gdzie zaszkodzić GenAI?

Komunikacja - w czym może pomóc, a gdzie zaszkodzić GenAI?

Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki się komunikujemy, umożliwiając nam między innymi tworzenie bardziej spersonalizowanych treści, automatyzację przyziemnych zadań, szybszą i dokładniejszą analizę danych, ale również zaawansowaną analitykę danych i ocenę ryzyka kryzysu wizerunkowego.

Czytaj więcej
Krok po kroku – od wewnętrznego porządku do zaangażowania klientów

Krok po kroku – od wewnętrznego porządku do zaangażowania klientów

Wdrażając program Customer Advocacy trzeba zadbać przede wszystkim o sprawny przepływ informacji pomiędzy działem sprzedaży, marketingu i komunikacji.

Czytaj więcej