Czy innowacja w obszarze marketingu może stanowić przewagę konkurencyjną?

Czy innowacja w obszarze marketingu może stanowić przewagę konkurencyjną?

Warto w praktyce zastanowić się nad tym, jak podejść do transformacji w obszarze AI, w każdym z aspektów działań marketingowych. Nowoczesny marketing dzisiaj może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji.

Czytaj więcej
Największe wyzwania, które stoją przed liderami marketingu

Największe wyzwania, które stoją przed liderami marketingu

Wraz z rozwojem technologii zmieniają się również oczekiwania klientów. Niezależnie od tego, czy jest to B2C czy B2B, ponieważ granice między oczekiwaniami klientów zatarły się, a na koniec dnia nabywca B2B jest również konsumentem. Hiper-spersonalizowana i elastyczna interakcja w dowolnym kanale w dowolnym momencie jest już koniecznością, ponieważ klienci chcą angażować się na własnych warunkach i oczekują od firm dostarczania jeszcze lepszych doświadczeń.

Czytaj więcej
Gdzie jesteśmy z technologią w marketingu? Sprawdzamy jak to wygląda w Polsce.

Gdzie jesteśmy z technologią w marketingu? Sprawdzamy jak to wygląda w Polsce.

Jakiś czas temu nadeszła – nie tylko dla marketingu, ale też dla innych branż – era cyfryzacji, która całkowicie wywróciła do góry nogami dotychczasowe schematy działania. W samym marketingu i komunikacji dostępnych jest kilkadziesiąt tysięcy narzędzi, a ciągłe budowanie nowoczesnych ekosystemów MarTech jest olbrzymim wyzwaniem. Dlaczego?

Czytaj więcej