Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Głównym celem podcastów związanych z marką jest budowanie jej świadomości, autorytetu i wiedzy specjalistycznej, nawiązywanie kontaktu z odbiorcami i zwiększanie ich zaangażowania. Jak marka może wykorzystać potencjał podcastów?
Czytaj więcejModele Go-To-Market stały się dynamiczne i wzajemnie się przenikają. Dobre rozumienie własnej oferty, potrzeb klientów, ale także roli zespołów marketingowych jest podstawą kreowania strategii i modeli GTM, które z kolei są kluczowe dla określenia parametrów sprzedaży czy strategii produktowej.
Czytaj więcejPodcasty budują zaufanie i autentyczne relacje umożliwiając nawiązanie kontaktu z odbiorcami na bardziej osobistym i emocjonalnym poziomie. Jakie będą trendy w 2024?
Czytaj więcejWarto w praktyce zastanowić się nad tym, jak podejść do transformacji w obszarze AI, w każdym z aspektów działań marketingowych. Nowoczesny marketing dzisiaj może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji.
Czytaj więcejWraz z rozwojem technologii zmieniają się również oczekiwania klientów. Niezależnie od tego, czy jest to B2C czy B2B, ponieważ granice między oczekiwaniami klientów zatarły się, a na koniec dnia nabywca B2B jest również konsumentem. Hiper-spersonalizowana i elastyczna interakcja w dowolnym kanale w dowolnym momencie jest już koniecznością, ponieważ klienci chcą angażować się na własnych warunkach i oczekują od firm dostarczania jeszcze lepszych doświadczeń.
Czytaj więcejJakiś czas temu nadeszła – nie tylko dla marketingu, ale też dla innych branż – era cyfryzacji, która całkowicie wywróciła do góry nogami dotychczasowe schematy działania. W samym marketingu i komunikacji dostępnych jest kilkadziesiąt tysięcy narzędzi, a ciągłe budowanie nowoczesnych ekosystemów MarTech jest olbrzymim wyzwaniem. Dlaczego?
Czytaj więcej